- Skitbra! Det behåller vi!

Den replik jag använde mig av rätt frekvent igår på repetitionen med gycklarna i LEeR. Repet igår gick alldeles utmärkt. Sedan repet i måndags har jag mått dåligt, haft grym prestationsångest och inte sovit mycket. Men igår kändes allt väldans bra och jag var mer förberedd.

Idag mår jag som jag förtjänar - Stressont i hela vänster sida av nacken. Fan. Känns helt bedövad på den sidan. Från nacken till örat, i örat. Så går det när jag spänner mig och jobbar för mycket. Aj aj.

På söndag börjar Medeltidsveckan. Katja kommer hit. Jag jobbar massa. Gaah. Hur ska jag orka? Samtidigt ska jag försöka packa inför flytten och samtidigt njuta av Gotland in i det sista. Och opereras på torsdag. Om jag nu inte bangar. Fucking visdomstand.

 

Idag är tanken att jag ska ut på landet. Men inte med den här nacken. Fan. Den påverkar hela mitt humör. Jag älskar den sidan av ön, Östergarn. Där har jag varit mycket i min uppväxt. Vår gamla sommarstuga, kollo på Sandviken, bada i Sjaustre, köpa fisk i fiskelägret i Grynge, beachvolley och minigolf i Ljugarn, fika i Katthammarsvik... Jag får väl ta en tablett och hoppas på det bästa. Jag vill orka åka på utflykt, träffa mammi&pappi, syster&Fredrik, mommo&uffan och dom jag bor ihop med nu, morbror Håkan, Camilla och Rasmus.

 

Igår hade jag och Leonard en MMS-session. Jag trodde inte jag kunde skicka MMS men det kunde jag. Sen fick han trösta mig när jag hittat min hamster på handfatet, dränkt och deformerad. (Rasmus favoritleksak när han kommer hit är min sjungande och dansande hamster med sitt paradnummer That's Amore. Tydligen hade Rasmus velat ha sällskap i badkaret och ja...) Min italienska hamster är numera en blöt gnagare och kastratsångare. Leonard tyckte han lät bra ändå, min hamster med lite svaj på rösten...  Men han fungerar och det är huvudsaken!

 

 

modell

Poserar på Varvet.

 


Kommentarer:
Postat av: Jimmy

Härligt med hamstern, att han fortfarande rockar på. :) Väldigt bra blogg du har här må jag säga! Keep up the good work. /J

Postat av: Macke K

Visdomstandsoperation är bara härligt. Man blir lite öm för att man måste gapa så förbenat, men det går över. Så klart du ska ta bort dom förbenade tänderna. Vad skulle du annars göra?

2005-08-05 @ 22:07:09
URL: http://karlsson.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits