En dag på östra sidan.

Jag gjorde det. Jag tog en tablettjävel och drog iväg med mommo och uffan till Gammelgarn och Grynge. Det var mysigt att få åka till östra sidan någonting den här sommaren. Tråkigt att solen gjorde oss sällskap bara någon timma och inte mer. Men Rasmus fick bada i alla fall (Dock utan Mr ItalianoHamster...) Annars gick jag en promenad på stranden till fiskelägret, satt en stund på stenarna vid havet och blev så där gruvligt gotlandspatriotisk igen. Det sägs att man måste flytta härifrån för att uppskatta det ännu mer. Så Gbg, here I come. Nu är det inte lång tid kvar. Skolan börjar snart och jag är pirri-pirri-pirrig för det.

 

Medeltiden börjar på söndag. Imorgon har jag repetition från klockan 9 i S:t Karin ruin. Zzz. Får väl vända tillbaka dygnet lite. Inte för att jag snurrat till det så mycket den här sommaren, men lite segt är det att gå upp i vanlig tid som en vanlig människa.

 

Nu ringde Fredrik "Tomten", en gammal bekantskap från svunna tider. Han kommer till ön på söndag för att fira Medeltiden han också. Det ska bli väldigt roligt att träffa honom igen! Och så kommer Katja. Härliga tider. Medeltiden.

 

Klockan är 20:00 - Simpsons. Det ÄR ett beroende.

 

hoppet

Ännu en hoppbild. UNF:aren i Källunge, hoppar med Elin.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits