Mariah Carey around the clock.

På det klara; Jag vet att hon anses vara lite... hmm... inte ha alla hästar i stallet? Hissen har inte riktigt gått upp? Hon är nog en aning dum i huvet?
Men hon sjunger som en gudinna och har lyckats i samarbetat med många artister, duetter och sånt.
Jag har Mariah Carey-dille just nu. Speciellt alla ballader. Diva la viva!

Snart 2006. Nu ska jag vila resten av 2005.

Dansskola finns i Mölnlycke. Ska testa deras nybörjarstreetdance/hiphop. Skulle va skoj om det klaffa.

Hiphop/ragga på gotländska? Allt är visst möjligt. Köpte killens demo på Hamnplan i måndags. Mycket fylla och nakna tjejer men vad skulle hiphopen vara utan drogliberaler och sexister? :)
Och låten Paradisön får sommarpatrioten i en att blomma upp..

Familjefotot är taget idag. Vi slängde på oss det närmsta och finaste vi hittade och lät grannen ta foto.


nyår
                          Gott nytt år önskar The Wahlgrens.


Kommentarer:
Postat av: Towe

Va fint!

2005-12-28 @ 22:29:39
Postat av: Amanda

Detta är sjukt! Nu googlade jag Donnergymnasiet Gotland och denna bild kom upp med texten HipHop/ragga på gotländska. Du ligger i topp hos google:) pussi


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits