Mental block.

Skulle egentligen ha åkt med till Jul-Liseberg och uppleva det med honom. Men jag höll på att kräkas och gråta på samma gång (en veckas arbete med etyder tar på kroppen och själen) så jag fick vända om.

Nu sitter jag här, har sett julkalendern (lovande!) och ätit julkalenderchoklad. Klämmer på mina paket jag fått på posten. Från mamma och pappa, Per, Pernilla, moster och kort från mommo&uffan och från Sara, en gammal klasskompis som ska bli golfproffs i USA. Barnkalas på söndag. Ska ägna hela lördagen åt att planera och fixa. Blåsa balonger och ordna uppdrags-fiskdamm (har inte råd att bjuda alla på godis och så är ju ett uppdrag lite mer spännande...)

Skolkatalogen kom idag. Haha, jag ser urbusig ut. Med min egentryckta RAUK t-shirt och ett pillemariskt leende. Alla i klassen ser lite skumma ut.  Ska försöka lägga upp bilden här så ni kan se min klass.

Schlager, du räddare i nöden!!! Lyssnar på 1989, ett fantastiskt år.

Det känns bra att ha någon som promotar mig. Min granne och vän Carmen har gjort klart för den lockiga pojken att han inte kan hitta en bättre tjej än mig och att om han sårar mig kommer hon att personligen ha ihjäl honom. Haha.

Ikväll ska jag ta det lugnt, jag förtjänar det. Jag har kämpat hela veckan, trots att jag känt mig sjuk och sliten så har jag jobbat på som om det inte funnits några problem i hela världen. Mina regissörer frågade mig om jag var lite trött en dag, jag berättade att jag var hängig och hade spytt och de blev imponerade hur jag kunde låtsas att jag mådde bra även fast jag var sjuk. Bra skådespel! : )

Nu ska jag pyssla. Det är jag bra på.

Kommentarer:
Postat av: chulii

Hej du där som sitter bakom datorn och kallar dig ida!!! den ida ja kännde tog alltid hand om sin kropp och själ, så fan ta di om du inte tar hand om henne där borta!
se så. ja vill se en kry ida när hon besöker gutaland i jul.
massor, massor av kärlek

2005-12-03 @ 23:28:43
Postat av: Mam

Jag håller med Julia ( för visst är det Julia som skriver så fint till dig ibland )tag väl hand om dig och vila när du behöver det.
Vi vill alla att en pigg Ida kommer hem och berättar om skolarbetet och den lockige.
Puss och kram från Mam

2005-12-04 @ 09:18:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits