Pojkpop och summering.

Lyssnar på Ultimate Caos. De hade en eller två hits på det ytliga 90talet.
I am not your casanova, me and Romeo have never been freinds
Can't you see how much I really love you
Det var poesi det! : )

Igår och idag har jag varit ett klängigt monster. Igår var det etydfest, med mat, underhållning och dans. Det var riktigt roligt, jag och mina vänner porrade oss och bildade en ring med Michael Jacksons bredbenta hoppsteg. Det var en syn för gudarna det. Jag sprang och hämtade min skiva med en viss låt från Paris på och vilket drag det blev. POLEDANCE! I wanna MMM MMM AAAH!
I matsalen idag hoppade jag på min gudomliga Johanna, låtsades hångla upp henne och till slut låg vi på golvet omslingrade och asgarvandes. Ja love her.
På festen började jag prata med en snygg kille i 3:an. Jag tyckte jag skulle försöka mig på att flörta, men det hände inget. Vi pratade och jag kände att han såg på mig. Lite uppskattande blickar som jag behövde. Vi pratade ända tills matsalen var tom och alla hade gått till Hörsalen för underhållning. Jag frågade om han ville se det, han sa ja, jag frågade om vi skulle ses efter showen - samma tid samma plats samma kanal?. Han sa "It's a date". Men jag gick aldrig dit för jag fastnade på dansgolvet. Bäst så. Men han är trevlig och charmig. Skönt att någon ser en. Undrar om det kan ha att göra med att jag hade kvällens djupaste urringning. Höhö.

Jaha. Snart har jag gått ett halvår på den här utbildningen. Det är nu det börjar, känns det som. Nu är jag stabil och har mer koll på läget. Nu börjar det.

Summering av jobb: Musikvideo med Daniel Lemma, på fredag ska jag gå modell på en hårshow i Göteborg och nu ska jag också läsa in en talbok med 4 till från klassen. Med omarbetade Bibeltexter. Jag ska vara en gammal kärring. Haha.

Och pojken? Jag är fortfarande nere i den soppan... Hur skulle jag kunna undgå dessa perfekt skapade blå ögon? Unmöglich. Men det får ta den tid det behöver. Imorgon ska vi se på gamla Melodifestivalsband om inget annat inträffar. Han är förtrollande vacker.



Kommentarer:
Postat av: din fru

akta dej för pojkarna i 3:an, dom e riktiga casanovor allihopa. trust me- I know..

2005-12-13 @ 20:40:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits