Much to do, and less time to do it on.

Jag borde göra lite nyttiga saker idag. Så som packa inför flytt, jobba med regi eller något annat som rör min pjäs, boka tid hos optikern, städa, trycka t-shirt tryck eller ut och springa. Får se vad jag väljer när jag har vaknat ordentligt.

Tanken med min blogg är att förflytta mina skriverier till ett nytt forum. Där jag kan ha bilder med också. Och visst är adressen snygg? :) Lockande. Visst kommer jag att skriva mer här, ni som läst mina tidigare kåserier. Ni kommer inte bli missnöjda. Ni kommer få läsa mina filosofier och vardagsrutiner, diskbänksrealism - så mycket ni behagar!

Jag är rätt stressad nu. Efter att ha haft en riktig semestervecka nu så går jag i taket av minsta lilla. Ni som känner mig vet vilken ambitiös sucker jag är. Ska göra allt till 100%.

Så varför sitter jag här och slappar? Hmm. Borde verkligen gå och göra nytta.

Det regnar på Gotland. Stackars turister.

Ikväll blir det UNFkväll med film. Det var länge sen sist.

Snickeliding!

 

Vid Hoburgsgubben

Pappa och jag uppe vid Hoburgsgubben på södra Gotland. Pappa ser lite nervös ut, kan bero på att vi står intill klippkanten och han har lite svindel. Hihi.


Kommentarer:
Postat av: Towe

Hehe...

Oh no inte du oxå! Jag tänker i alla fall ALDRIG skaffa en blogg.

2005-07-22 @ 15:45:12
Postat av: larsemil

jag tror towe kommer skaffa blogg jag...

Postat av: Towe

Jag kommmer ALDRIG skaffa en blogg.

2005-07-23 @ 14:52:06
Postat av: Towe

Jag tänker ALDRIG skaffa en blogg.

2005-07-23 @ 14:57:23
Postat av: Towe

Jag tänker ALDRIG skaffa en blogg.

2005-07-23 @ 14:57:24
Postat av: Towe

Jag tänker ALDRIG skaffa en blogg.

2005-07-23 @ 14:57:26
Postat av: Towe

Jag tänker ALDRIG skaffa en blogg.

2005-07-23 @ 14:57:26
Postat av: Towe

Jag tänker ALDRIG skaffa en blogg.

2005-07-23 @ 14:57:30
Postat av: chuliii

Okej om nån har funderat över de så tänker ja inte heller skaffa mi en blogg. anledning: 1 ja e för osmart när de kommer till datorer, skulle aldrig fatta hur man la upp allt så där snyggt som alla lyckas göra... 2 ingen skulle ju läsa den. 3 ja skulle aldrig ha nå intressant att skriva heller. well ja nöjer mi me idas blogg och håller mi up date här.
tack för mig.

2005-07-28 @ 08:08:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits