Att hålla låda.

Kvällen spenderades ute i Bergsjön hos Christian i min klass, maskerad med film-tema med alla teaterklasser på skolan. Jag var Leisel von Trapp från Sound of Music.
Det var en underbar kväll med mycket taffs, pussar och högljudda teaterelever. Mycket trevligt alltså.
Mot min avfärd hade jag hittat Stefan i show1, eftersom vi bådar gillar trubaduren Loke, så körde vi ett litet sångnummer för resten av festen. "Dialog mellan två älskande". Det var en kick att få spexa inför mina egna klasskamrater och andra människor på linjen. Att visa lite att jag kan. Yeah. Det känns så bra!

[ Tittade tilll min mobil i början av kvällen. Ett missat samtal. Vem tror ni det kan vara ifrån? Lyckan ler. ]

leisel
Liesel von Trapp.
I am 16, going on 17...

Kommentarer:
Postat av: Mam

Du är helt underbar, min tös.
Mam

2005-11-13 @ 19:50:45
Postat av: chulii

men svara då!!!! inga missade samtal den kommande tiden. okej. bara mottagna gäller ; )

LÖV!
ps. miss yaaaa

2005-11-13 @ 23:02:31

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits