Etyder och schlager.

Vi har fått veta våra etydgrupper. Jag ska jobba med Christian&Jenny. Våra etydpappor är David&Mackan i Skåd2. Etyder innebär att vi i tre veckor jobbar med ett stycke ur en pjäs, 2:orna regisserar, 1:orna spelar. Våra pappor är väldigt hemliga med vad vi ska göra. Det blir tydligen en hel del improvisation. Det vi vet är att vi ska mjukstarta på måndag kl 14 på Järntorget. Manus får vi veta antingen tisdag eller onsdag.

Idag redovisade Show1 sina etyder. Oh my Loyd säger jag bara, vilken potential! IMPONERAD!
Några gjorde ett stort intryck och fångade mig under sina 10 minuters längd som varje etyd får vara.
Min darling Victoria var grym. Satt och log med hela käften när hon spelade. Hon ägde! Hoppas vi får jobba ihop på orgel/koreografiprojektet. Vi kan utföra stordåd... ; )


SCHLAGER. Denna livsstil, poesi och eskapism. 3 underbara låtar från 80talet.
All of a sudden - Dansa med vindarna
Bel Air - 1+1=2
Lisa Nilsson - Du (Öppnar min värld)


[ Satt i tvsoffan och såg Faktum. En lockig pojke kom och la handen på mitt huvud. Ord räcker inte till. ]

Kommentarer:
Postat av: Sara

Det är så gulligt när du skriver om den lockiga pojken!
Det är så kul att höra kärlekshistorier. :)
Jag känner dig inte, men du verkar vara en bra människa! Glad för din skull, alla borde få vara kära :) Bra när du trivs med det du gör. Man ska inte göra saker man inte trivs med.
Och du är duktig på att skriva!

2005-11-17 @ 22:36:56
Postat av: chulii

Jag känner di ; ) och ja är stolt över de... alla borde få chansen att lära en sån grym brud som ida : )
good luck me lockiga trollet.
jag VET att du drar hem den där vinst-lotten!
//kiss

2005-11-20 @ 23:20:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits