Sova.

Jatack.

Igår köpte jag en födelsedagspresent till mig själv. Den heter Bluebaby och är ett tefat.
Snön låg jättefin igår. Jag åkte som en galning, in i träd, gick två steg - slängde mig igen - och så vidare.
Yr, vit och vild. I en ny söt mössa som jag ärvt av min granne Carmen.

Barnkalas på söndag. Jag fyller hela 20 år. Tjoohoo.

Datorn är hemma igen. De har bytt ut knapparna. Den enda anmärkningen de hade var att jag har för mycket prylar på datorn. Det tar lite att inneha alla schlagerlåtar från -56... :D

Nu bör jag sova. För länge sen.
Så god natt då.

Imorgon ska jag dansa salsa och kanske, eventuellt, se på gamla Melodifestivaler från 88, 89 och 90 med en viss lockig pojke. Jag bad honom att ta med det hemifrån och det gjorde han. Så. Nu får tiden utvisa resten.

Kommentarer:
Postat av: Per

Gamla melodifestivaler? Give it to me :D

2005-11-30 @ 11:16:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits