Socialt umgänge.

Överallt är det folk, förutom på mitt rum. Fast det är lätt att det kommer folk dit också... Igår hade jag tänkt att gå och lägga mig efter Idol, men det blev istället lite massagestuga för Micael, som behövde sig en omgång. Sen dök Linnéa upp och ville vara social. När dom båda skulle gå hem, gick jag och Micael in till min granne Linn som hade Rickard på sitt rum. Där fastnade jag ett tag. Så kan det gå.

Musikvideon, ja.. Vi var ett gäng som åkte till Masthugget för att vara med i Daniel Lemmas nya musikvideo, en riktigt skön låt som jag fast jag hörde den typ 30 gånger inte kommer ihåg hur den går. Dresscoden var soul, sommar och fest. Jag hade ett par baggytrekvartsjeans (?!) och ett blommigt grönt linne plus gröna örhängen och nyfärgat hår.. ;) Inspelningen ägde rum på en urmysig innergård. Massa blandat fok, men en övervikt av latinokillar som hade plockats upp på gatan. Vår uppgift var att se ut som om vi hade the time of our lives, shejka loss och inte se frusna ut. Så det gjorde vi, med besked. Wendelsbergarna stod för mest ös, lätt. Hoppas det syns på resultatet som släpps början av oktober.

Och jag fick hålla hov. Ni vet, underhålla och vara mig själv som den entertainern jag är. Sjöng sånger, bjöd på mig själv och fick folk att skratta så de kiknade. Skönt att vara mig själv igen.


Försöker febrilt få tag i lite bra och ny musik. Blir tokig.

Kommentarer:
Postat av: Per

Oh yes indeed :D hehe :P

2005-09-21 @ 15:37:36
Postat av: Mam

Härlig läsning om att du upplever glädje och glädjer andra och hur gott du trivs i din nya miljö.
Kram Mam

2005-09-25 @ 20:30:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits