Towe tott.

Nu sitter jag hemma hos Towe tott, lyssnar på John Legend och bakar äppelpaj.
Hon är bäst. All the time. Man kan bara sitta och lyssna på hennes kloka ord om världen och hur det är att vara människa. Klok-Towe.


Jag berättar mer om musikvideon en annan dag. Det var hur häftigt som helst. Daniel Lemma är en skön snubbe. Och vi dansade utomhus som om det vore en vacker sommarkväll.

Mitt hår är numera mörkt med röda inslag. Väldigt Ida om jag får säga det själv. Det framhäver mina ögon.. *fladdrar med sina långa ögonfransar*


Nu blir det paj!

Kommentarer:
Postat av: Mam

Det är härligt med vänner som finns där när man behöver dom, vänner som lyssnar och förstår.
Att dessutom själv få vara en sådan vän till någon är berikande.
Mam

2005-09-25 @ 20:23:24

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits