Upp å ner.

Likt en manodepprosiv slängs jag mellan skratt och gråt. Ena stunden är jag helt nerbruten och vill inget annat än ömka mig själv. Den andra skrattar jag så att tårarna sprutar. Galning?

Denna vecka har jag och Tina hand om disken i köket. Stor och tuff maskin, blå diskhandskar och förkläde.

Nu har vi börjat repetera vårt första uppspel. Alla är så nyfikna på skåd1 och vad vi kan så vi har delats upp i par om två där vi spelar antingen kombinationen Modern-Sonen eller Dottern-Sonen i två valda scener från Pelikanen av Strindberg. Jag och härliga Rickard från Skåne spelar Modern och Sonen. Det går bra. Ni som har möjlighet, onsdag 28/9 kl 19:00 Wendelsberg, Rörelserummet.
Det repas för fulla muggar!

Det tar mycket kraft att orka med. Ja.


Kommentarer:
Postat av: chulii

nu e ja här igen vännen! har dragit en snabb titt över de som hänt di på senaste... e inte helt uppdaterad än, men nu hänger ja år minstonde me lite igen : ) saknar di... men stå på di där borta, de här greja du grejt! löv ju maj bäbii!

2005-09-14 @ 23:53:25
Postat av: Brodern

30/9 16.12, kommer du och hämtar mig? :D

2005-09-15 @ 20:51:30

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits