Akupunktur, check.

Dagen har gått åt till att göra nytta. Först en dejt med min naprapat som jag inte träffat sen jag var 17 och lirade korgboll i div 2. Han sa helt apropå att han skulle sticka lite nålar i mig och mina knän, det var ett lite hastigt och obehagligt utfall även för en som tål det mesta. Akupunktur. Det var lite läskigt faktiskt, och visst kändes det lite när han kopplade in ström i det hela. Sen sa han att jag måste skaffa bättre skor. För att rädda mina knän, så att jag orkar stå och gå när jag är på scen och i vanliga livet. Jag kom på att man måste nog börja träna också. Förebygga skador och sånt. Hoppas på sol imorgon med, så man kan ta en sväng ute i skogen. Sen så var jag och kollade min dator, måste skaffa mer minne tror jag...
Efter det åkte vi till Kvarnen och köpte mig ett par rejäla skor. Jag har lite svårt för att köpa skor jag inte tycker är snygga, skor är lite smått viktigt för mig. Känns därför tveksamt att ha köpt ett par skor som jag inte tycker är snygga, men jävligt nödvändiga. Måste tänka långsiktigt nu. Fötter och knän i första hand, estetisk i andra, om än alls. När vi hade kommit fram till par nummer 714 bland skor sa jag helt sonika "jag skiter i hur dom ser ut, ge mig nåt som passar!" Får gå runt i dom här hemma lite och se vad jag tycker när jag provat dom ett tag.
På eftermiddagen var det kalas här, Per fyller 22 år idag. Mommo och moffan var här och familjen Sjöberg, som det ska vara när någon fyller år. Vi åt kakor och pratade.

Lunch imorgon med Julia, Bella och Emma. Några av brudarna från gänget. Resterande kommer snart. Linnea anländer från Boston i slutet juni. Hon har varit borta så länge nu. Vi har alltid varandra, flickorna.

Är i det rastlösa stadiet på lovet nu. När man vill göra massor men inte orkar. Gaah.

Spelschemat är klart. Om du vill se Sagan om Allis ska du ta dig till Wendelsberg följande datum:
Tis 16/5 13:00
Fre 19/5 16:00
Mån 22/5 19:00
Ons 24/5 11:30
Fre 26/5 13:30
Lör 27/5 16:00

Kommentarer:
Postat av: David

Uppsala är sig likt! (= Har inte hunnit kolla efter så mycket, men det blir nog bra. Ska hänga med min farmor idag. Hur är gotland då?

Postat av: David

ja, shit norge... har blivit kallad till den 23e så jag åker väl dit på lördan där. Läskigt, jag har ingen aning om vad jag ska göra! /=

2006-04-11 @ 17:56:47
URL: http://meningenmedlivet.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits