Nu är det bara snor.

Igår var kulmen, jag mådde verkligen skit. Men jag pallrade mig ändå bort till grillfesten för att överlämna min present till härligaste David. På paketet stod det;
"Jag är trött på dina fula gubbstrumpor - act your age - Grattis för i helvete! /Du har ljugit för mig." Så mycket internt. I paketet låg ett par blå strumpor med rosa dödsskallar på. Rock.
Efter att ha varit på festen en stund började jag glömma bort att jag var sjuk. Sen hade jag en göörmysig afton utan några besvär. Med grill, skratt och kramar. Det gjorde gott in i själen.
Idag har jag mer ont i halsen än nåt annat, snorar och är lite seg. Men glad och lite mer avspänd.

Nu ska vi ha scentid och jag har fått sovmorgon till dess, så jag orkar vara med. Sagan om Allis tar form, det kommer bli en vacker historia om att välja bort livet. Kom och se mig som ni aldrig sett mig förut.

Kommentarer:
Postat av: nenny

snart ida... ! Tollare på fredag!!! Weeeiii!! Kramisar från mej å gåattlenninga så länge =)

2006-04-27 @ 10:19:34
Postat av: chulii

E min lilla tös förkyld [schyyld]... krya på di!
Jo trevlig valborg föresten. plans? själv vankas "the big" modevisningen på lördag me hela adelsgatan som cat walk : )de du.
love love love

2006-04-27 @ 14:38:56
Postat av: Mam

Gullhjärta, hoppas du mår bättre nu.
Vilket arbete du har haft med alla förberedelser, du är GULD värd.
Ha det så kul på Tollare, vi håller tummarna för Per, krama honom från oss.
Mam och Pap

2006-04-27 @ 17:38:09
Postat av: Maria T

Hej din lilla snor-bubbla!

Hoppas det är bra med dig nu!!!
Jag längtar till sommmaren så att jag håller på att spricka. AAAAaaa sommar nu!!!

KRAM
Maria

2006-04-27 @ 22:35:31
Postat av: andreas

Nu kom din pappa in här och sa:
"VAFFÖR HAR DU INTE SAGT ATT DU KÄNNA MIN DOTTA?"

Ja.
Och sen skröt han kanske lite om sin Homer-skjorta.

Så. Det var så jag vaknade idag. Vid mitt skrivbord. På GT.

Postat av: carbuncle

När händer det i Gbg då? Det är ju en massa saker på gång där i maj!

2006-04-28 @ 19:48:11
URL: http://carbuncle.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits