S to the l, to the a, to the p, to the p [BOOM]

En tur i skogen idag med. Lite trögare start än igår då jag flög över marken så fort jag satt foten på spåret. Men sen när jag kom ut på landet, där hästarna går i hagarna och man känner att man inte längre är i stan, upp på hällarna, så flög jag fram. Studsade och slängde mig omkring. Hoppade runt på stenarna och mimade med i låtarna. Balansgång på rörledningarna. Andas friska luften som fyller lungorna med liv.
När jag kom hem gjorde jag situps och rygglyft till Eminems Ass like that och 50 cents Disco Inferno.

Idag ska jag bara slappa. Se på film, läsa, dega och inte tänka på någon tid att passa.

I påskhelgen kommer vi kanske få ihop hela bunten, mommo&moffa, systers pappa och hans sambo, kusinerna och resterande släkt och äta god mat. Himla synd att min syster och hennes kille inte kommer ner. Dom har så mycket att göra, det förstår jag. Men jag får väl längta till sommaren och hoppas på lite kvalitetstid med dom då istället... : )


soligt
Julia ser ut att trivas i solen, jag ser skeptisk ut.
Julia har enorma brillor, jag får solen i ögonen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits