SOLEN, våren är här!

Nu har jag bestämt att våren är här. Idag var jag ute och sprang i skogen, gick bitvis, och körde lite moves på hällarna. Om någon såg mig måste dom trott att jag var galen.
Sen åt jag lunch med Julia, Bella och Emma. När Bella gick till jobbet satte vi oss i solen och njöt. Sen blev det en glass på hamnen. Vackra dagar som kommer förgylla mitt lov och mitt liv.
Jag är lite rosig på kinderna nu efter en dag utomhus.

Skorna kommer bytas. Sorry, men jag måste välja skor på hur de ser ut. Så är det. Sulorna behåller jag, att sätta i mina andra skor för att knuffa upp hålfoten.

Funderar mer och mer på en sån där ögonoperation. Så man slipper linser och glasögon. Någon som kan trolla fram 20.000 bara sådär?

Nu börjar lovlugnet lägga sig över mig som ett mjukt och behagligt täcke. Aaah.


Dags för lite situps tror jag.


glass
Såhär äter man glass på Gotland.

sol
En blekfis med lite sol i ögonen på uteservering.
OBS! T-shirt!!

Kommentarer:
Postat av: David

det är det som är det läskiga, proven går ut på att man för göra typ vad man vill i tre minuter. eller man får välja mellan två teman (enemy of the people eller revenge is sweet) å sen göra vad man vill utifrån det temat. får väl trösta mig med en 200-kronorspizza när jag ändå är där.

Postat av: David

ja, om jag kommer in får jag nog stå ut med en hel del norska, men skolan är internationell så där kanske man får prata vilket språk man vill. (= Annars vette fan hure blir med hösten... är lite sugen på trean faktiskt!

2006-04-11 @ 23:41:21
URL: http://meningenmedlivet.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits