The Birdcage med tokiga familjen.

Nu har familjen Wahlgren sett The Birdcage, en vansinnigt rolig filmatisering av en pjäs. Nathan Lane, Robin Williams och Hank Azaria rockar fett.

Idag var vi hos Schellers i Bro och hälsade på. Det var full rulle, alla barnen var hemma, kusinen, Eriks nya flamma (jag visste ingenting!), deras morfar, en ny hund som heter Seppo så Lajka inte behöver vara ensam och två hästar. Vilket gäng! Plus fulltaliga familjen Wahlgren. Vilket drag! Jag var så otroligt fnissig och pratglad efter några dagar i frivillig isolation. Det är kul att fnissa ikapp med två fjortonåringar åt saker som är helt tagna ur luften.

Problem med knät hela dagen. Vad gör jag för fel? Knäskydd och Orudis på tub. Aj som fan.


suskon
Per och Ida. Tror jag.



[ Finns det nån som har en minut
som kan visa en väg
så jag kan ta mig ut? ]

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits