Tille sover nu.

Den lille kämpen har nu somnat in. Tille med den obotliga sjukdomen har släckt sina stora blå. Som den blödiga jäveln jag är så fäller man väl en och annan tår. Lilla livet.

Igår efter påsklunchen kom jag med ett förslag till familjen, att ta en promenad i innerstan. Ett mycket bra förslag! Mona, Rolf, Per och Ida tog en sväng i den vackraste staden. Jag tog mig friheten att välja ut i vilka hus jag ska bo sen när jag flyttar tillbaka till ön. Innerstan är så vacker! Tog lite kort och då även en bild på min arbetsplats i sommar, S:t Karin ruin. Hon är heavenly gorgeus!

Inga dejter i veckan. Jag har bangat. Och jag vet varför.


njuter
Njuter mucho i vårsolen utanför ringmuren.

karin
Arbetsplats. Karin lookin' good!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits