Under attack. x2

Det är underligt hur en låt kan beröra. Jag är helt såld på Under attack från svenska Mamma Mia. Utan att ha sett musikalen. Tänker på min situation och ler. Livet är allt bra underligt och jag vill inte missa en minut av det.

En egenskap som folk brukar påpeka som god är att jag vågar drömma. Att jag tror på det goda, kärleken omkring oss och låter mig falla. En god egenskap, det är så det sägs, en egenskap jag måste vårda. Lite den charmen att aldrig bli riktigt vuxen, att ifrågasätta varför saker är som de är. Varför vuxna gör som de gör. Eller ska göra för att det är något som ska vara på ett visst sätt.
Jag undrar om jag kommer hamna där till slut.
Näää... : )

[ Det är vad jag vill
Och ingen fantasi
Men jag kan inte låta bli
Att skrämmas av att titta ner i djupet
För jag kan ramla i ]

Kommentarer:
Postat av: julia

I TOLD YOU SOOOOOO!!!!!!!!!!
man kan inte säga me ord hur sjuk bra de e helt enkelt! Ett måste att se!

2006-04-13 @ 22:21:10
Postat av: David

Nä, men jag kommer väl å bli, förhoppningsvis! (=


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits