90tals nostalgi och inredningsfeber.

Jippie! Äntligen har jag hittat låtar av Sonic Dream Collective! Klassiker från mellanstadiediscona som Oh baby all och Don't go breaking my heart. Vilket skatt! Har också laddat hem min första ringsignal någonsin. Danger Mouse. 90talet kommer tillbaka. Eller var Danger Mouse 80tal? Kommer inte ihåg.

Gick upp denna arla morgon och såg att min pappa var fullt påklädd och på väg ut. Han skulle köpa utemöbler på Jyskrean. Jag slängde på mig kläder, torkade kladdet ur ögonen och hängde på. Köpte tre nya lakan till mig, ett med Disneymotiv och två blommiga, ett med röd/rosa och ett med blå/gröna. Mamma och jag åkte dit igen nån timme senare och köpte en grill för 200 kr. Rena rånet!
Längtar tills jag och pappa ska på IKEA lördag 27/8. Kuddar, kuddar och kuddar! Så mitt rum på Wendelsberg blir mysigt och precis som jag vill ha det. I alla fall tills vidare.

I höst kommer min jagvetintevarjagskaläggamittöverskottjagvetjagläggerdompåcdon.comkassa att överföras till min jagälskarochtillberSJkassa. Kristianstad är inte så långt borta. Där Adam pluggar musik.


middag
Adam and myself tävlar i rådjursbilder.

Kommentarer:
Postat av: Towe

När kommer du hem till göteborg? Blir det den helgen 26-27? När början skolan?

Jag saknar dig.

2006-08-07 @ 11:05:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits