Helen Sjöholm, Stockholm och ändrad civilstatus.

Stockholm var givande. På många sätt och vis. Jag träffade Leonard i några timmar på söndagen. Vi hoppade över Lars Norén och åkte hem till honom för att äta hans specialare - veg. lasagne.
Det var skönt att träffa honom igen, vi hade en svacka för ett tag sen och jag betedde mig som ett riktigt praktarsle mot honom. Men, mycket har hänt sen dess och vi hade en rolig vända på stan med shopping, modesnack och dejt med Margareta Krook utanför Dramaten.
Shopping ja, jag hann med lite shopping också. H&Ms 20-30kronors rea. Där fyndades det! Bestämde mig för att sluta vara så tråkig och praktisk i mina klädköp så jag plockade på mig saker jag aldrig trodde jag skulle passa i, eller ens köpa. Det blev några sådana fynd också.
Ödet spelade mig ett modespratt. Det finns en klänning som jag haft lite ångest över för att jag inte köpte, för ungefär 3 år sedan. På rean hängde den, alldeles ensam, i min storlek. Det var meningen.

På måndagen kom Adam. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har ännu inte skaffat mig den distansen för att skriva om det. Men på Lunarstorm har nu civilstatusen bytts ut till "Dejtar någon". Så Adam och jag har något på gång. Det kan jag skriva. Han är så fin med sina långa raka ögonfransar.

Helen Sjöholm vid havet i ösregn. Magiskt bitvis. Nu hostar jag grönt slem. Gabriellas sång är... priceless.


meandmaggan
Jag i min otippade frotteklänning med Maggan.

trioigentrio
Ida, Margareta och Leonard. Vi släpper ett nytt album i höst.

adamstandpetare
Adam äter tandpetare. Adam är hungrig.

sushi
Sushigalning. Men det visste vi förut.

adamochmusse
Adam med min nya väska.

idaÄRcarola
Jag älskar att imitera Carola. Tyvärr är jag inte så bra på att förmedla det på bild,
verkligheten är skrämmande lik med galen blick och påklistrat leende.

Kommentarer:
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA GUD va jag skrattade när jag fick se bilden på dig å carola! Får jag lov å lägga ut den på min blogg?!hahaha! Oslagbart! Å du, fy vilken söting du har skaffat dig! Kör hårt nu Ida!
kramar

Postat av: Heidi .D

that's a cool site.. like your pic.. but don't understand a word.. well.. you'r live look like what we all are dreaming of.. nice !!

2006-09-09 @ 13:57:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits