Kortfattat.

Nu har jag hostat järnet i flera dagar. Mycket tröttsamt. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. 

Håller på att plocka och städa här hemma. Fint besök imorgon.

Optikern 11:30. Ska kolla om mina ögon skulle palla en laseroperation eller dygnetruntlinser eller nåt.

Viktor kunde inte komma igår. Så vi hängde, jag, Tysken och Kungen hemma hos familjen Harder. Och där fick jag ett erbjudande om en gratis sköldpadda med akvarium! En liten namnlös sprattlande sak. Jag var mycket frestad och ska tänka på det. Ikväll ska vi ut till Klinte och hänga fulltaligt. Divorna. Får se om vi ska skrämma slag på de gamla tanter som Kristian dagtid pysslar med. Eller om vi sätter oss på Donnergymnasiets skolgård och pratar gamla Killingvitsar.

Annons:
Sophie, som skrev kommentar på förra inlägget, du skrev ingen mailadress jag kan svara till! Om du läser det här så skicka den så att jag kan svara dig! : )

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits