Nu börjar äventyret igen.

Imorgonbitti åker jag och mein papa till Göteborg. Beräknas vara uppackad och klar imorgonkväll. Hem till Hjulström-Livhs för att hämta lite grejer jag ställt kvar. IKEA på lördagen för några mindre inköp. Söndagen åker pappa och jag hoppas få träffa Towetott, uppdatera varandra och äta sushi!

Det känns som om sommaren gick så fort. Men i juli tyckte jag att det redan gått en evighet.

Lyssnar på Raymond&Maria. Dom är tillbaka och deras nya är så att säga en riktig mordisk iller - en killer!
Storstadskvinnor faller ner och dör.
http://www.myspace.com/raymondochmaria

Klockan 20 kommer Linnea, Alex, Julia och Isabel hit. En liten dejt innan jag drar.

Bye bye Gotland. Nu ses vi inte på ett tag. Kommer nog hem en helg hit eller dit, då vi kommer köra över vårt höstlov med att vara i Nice. Helt okej tycker jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits