Östra sidan is the shit.

Jag älskar tanken på att åka ut till Östergarnslandet. Närmare bestämt Gammelgarn. Vi hyr en stuga där ute denna vecka, tyvärr är en annan lite fast i staden för medeltida ting. Igår åkte Per, jag, mommo pch uffan ut på en dagstur till mamma och pappa. Vi badade, fikade, pratade oväntade ämnen, skrattade och åt rökt fisk med aioli och färskpotatis från Sysne. Rökta musslor är syndigt gott!

Och ni läste väl notisen på kultursidorna i Gotlands Tidningar idag? Jajjamensan, ett hörn av media tjatade jag mig till! Skam den som ger sig! Undertecknad står dock inte omnämnd alls. Men va faan!

När jag läste Gotland Allehanda idag blev jag lite nervös. Det rådet totalt eldningsförbud på ön. He. En Eldsaga låter då fett med olagligt. Men gycklarna är fett med rutinerade och S:t Karin är inte torr alls, hennes skugga faller på gräset så det är till och med fuktigt när solen gassar utanför. Plus att vi har eldvakter och en vattenpump utanför ruinen. Så, det ser lugnt ut.
Det ser ut att bli ännu en magisk afton i Karin. Näst sista föreställningen av Eldsagan, ever. Sorgligt men sant, att allting har ett slut. Och det gör det mer spännande. Något gammalt tar slut och något nytt tar vid. Nästa års pjäs är ett påbörjat arbete. Allt jag rör vid blir till guld. Let's get som hybris in here!

De senaste avsnitten av Kameleonten har varit riktiga nagelbitare. Heja Jarod! Nu är det farligt.


badkram
Grynge. Min barndoms och mina framtida somrars strand.

pamela?
Beachbabe?

badboys
Syskonen på stranden.


- Och bilen går bra?
Får mig att le.

Kommentarer:
Postat av: uls

Åh, mys mys :)
Måste dock kommentera din kära brors fina bonnabränna :D

Postat av: jenny

Haha ja de va en himla fin bondbränna Per har! Ni e så fina båda två! Vill gratulera till en lyckad Eldsaga i år. Nästa sommar ska jag fan se den! Du e duktig du! Min mamma hälsar så gott! kramar från jenny

2006-08-10 @ 12:16:36
URL: http://leno.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits