På plats.

Starkare än förra året. Nu är jag här. Första mötet med klasskompisarna var en riktig kick. Jag var så glad utan några som helst konstigheter. Bara så hjärtligt härligt. Vi kommer rocka röv det här året. For real.
Har flyttat in på rummet. Kom gärna och hälsa på, jag har en extrasäng som fungerar som soffa. Och mina Hermansplanscher är på plats. Så nu är det allt bra fint.

Skolan börjar med lite skoj och mys idag och direkt imorgon kör vi hårt. Regi & pedagogikseminarium hela dagen lång. Sen är det barnproduktion som gäller.

Vi får inte internet på rummet förrän om två veckor. Så jag kommer förbi datasalen nån gång ibland och uppdaterar er om mitt intressanta liv. Tjingeling!

Kommentarer:
Postat av: julia

jag missar di redan - du ÄR gotland : )
KÄRLEK

Postat av: Per

Boka in 10 februari, Scandinavium, delfinal 2, MF 2007 ;)

2006-09-06 @ 11:38:34
URL: http://perwahl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits