Rensa dator och hals.

Hostar mycket grönt slem. Nästan kräks grönt slem. Blä. Onödig info. Men jag tror jag är på bättringsväg.

Nu rensar jag datorns musikmapp. Raderar och lyssnar. Sparar plats på min lilla dator.

Frisören kl 15. Ska bara toppa, jag lovar. Men jag är rätt sugen på lugg till hösten... : ) Ska dock inte tona håret på ett tag. För att se hur det kan se ut naturligt. Eller så tröttnar jag och slänger i nåt spejsigt snarast.

Nu väntar Göteborg. Jag hoppas jag ska ge dom allt jag har. Varför tvivlar jag?

Jag känner mig fulare än på länge. Då säger Adam att jag är så naturligt vacker. Då skulle han se mig när jag är naturligt snygg! : D Moahahaha. Nä du. Jag är nöjd. Ska bara bli frisk och fräsch igen. Då jävlar.


två
Adam och Ida. Med våra randiga hoods som vi köpte i Stockholm.

skumma
Vi lagade mat till mamma och pappa. Såhär ser vi ut. Egentligen.

Kommentarer:
Postat av: Leno

Jävlar vilken sötnos du har fått tag på! Himlas konstigt att du e hans första flickvän så fin som han är! Idag hittade jag en kondom. Bästföredatumet var 06/12. Kanske jag donerar den till er för här blir inga fler barn gjorda iaf!! Puss å kram


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits