Living the dream.

Satt på golvet invirad i överkastet och tittade på MTV. Fetaste mensvärken. Man glömmer varje gång hur jävla ont det gör. I alla fall. Tittade på Living the dream som handlade om en svensk tjej som bodde i Los Angeles och hoppades på att lyckas. Hon berättade om staden och hur det funkade.
Det slog mig att, fan, skulle det inte vara kul att dra över till staterna och försökta slå igenom? Inte för att jag är så våldsamt benägen att bli kändis, men tänk vilka erfarenheter att gå på massa auditions och träffa galet ytliga människor? Ta ett skitjobb och springa på auditions och visa att man inte behöver vara pinnsmal och retuscherad från topp till tå för att kicka ass?
Började fantisera. Om man ska göra det så är det nu eller aldrig. Snart är jag för gammal för Hollywoodmallen. Och det är ju nu man är som snyggast och fräschast! Snart går det utför. Haha.. :D

Igår var Linnea och Alex här. Vi såg på Corpse Bride och pratade. Det räcker för mig en lördagkväll.
Sedan började det snurra. Jag blev kräkig och helt slut i kroppen. Kunde inte ens prata med Adam på telefon. Försökte somna men vaknade gång på gång. Nu har mensen satt igång och jag tror den var orsaken. Och bristen på lov. På torsdag är jag hemma. Satt och grinade till slutet på Jack Frost igår.
Nu är det jul.


nattsudd
Nattsuddare.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Var glad att du fick mens. Min var försenad med nästan två dagar, jag fick panik och började planera för blöjbyten...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits