Ögonblick med UNF.

Satt och tittade på http://www.burken.se - Ett fotoalbum för UNF. Och nu vill jag publicera några av mina fina ögonblick med dessa fina människor. Några fina ögonblick fångade.

syskon
Syskon.. kärlek?

färger
Vackra färger. Ida, Flipper och Towe med dreads.
 
wella
Kongressen i Piteå. Wella eller Venus reklam? Ida, Towe, Moa.

bite
Torunn, Ida och Moa i Almedalen.

puss
Kim pussar mig på vår första spelkväll.

kram
Äntligen hemma! En varm bild på en varm kram med Mattias.

pussis
Torunn  och jag pussas på Hedbergs. Mitt lilla barn!

galet
Ehm. Ja. Nykterister var det ja...

foto
Fotografering i Göteborg till UNFmaterial. 

bond
Job som Bond med Ida och Moa som Bondbrudar. 

inte puss
Nej, jag vill inte! Jocke L vill pussas men det vill inte jag.
Vilket dock verkar lite konstigt för Jocke är min första största kärlek.
Men det var ju ganska många år sen.

spelgalning
TPmästare? Nja. Är pinsamt dåligt allmänbildad tydligen.



God Jul då. För fan.. Nu ska jag göra klart mina paket.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Åh, nostalgi

Postat av: Ulrika

haha åh vilka bilder :D

2006-12-23 @ 17:54:28
URL: http://browneyedgirl.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits