Ambivalent inledning på lovet.

Hmm. En ambivalent inledning på lovet, minst sagt. Men nu är det övervägande bra.
Igår träffade jag Erik, min fästman. Vi åt middag på Wokhouse och pratade om tillvaron, kärlek och livet. Han är så bra, han har växt till sig ännu mer - han är grymt snygg! Kommer bli vackra barn med honom.. :D

Bor hos min syster och hennes pojkvän Fredrik på Östermalm i Stockholm. Det är hur mysigt som helst. Sitter och tittar på skräptv - GO RICKI, GO RICKI - med min laptop i knät och planerandes temadagarna på Donner. Jag och Fredrik pratar om nyttig kost som nötter och oliver. Han jobbar hemma.

Idag ska jag shoppa loss mina pojkbekymmer med min vän Katja, som också lider av åkomman broken heart. Varför vill pojkarna inte ha oss två som är så bra, vackra och trevliga? (Och aktiva nykterister?)


perniåida
Sweet Systrar.


idaåerik
Äkta makar år 2020? Vår deal gäller när vi är 35. Haha.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits