En sten från mitt hjärta.

Så otroligt skönt att ha pratat med honom face to face. Han hade också tänkt på det hela sen det hände.
Men vad min kropp reagerade, sekundrarna innan han knackade på darrade jag. Han darrade med.
Tänk så mycket lättare allting blir när man pratar med varandra. Nu slipper jag gå omvägar i skolan.. : )
Och ja - jag är känslomässigt befriad återigen! Yeehaa!

Jag har kommit på varför det skiter sig med mina män. För det första är mina män inte män, utan mest pojkar. Sen så är det alltid jag som tar första steget till allting.

Från och med nu ska jag vänta på att bli den som blir kysst.

Kommentarer:
Postat av: Rille

jag har väntat på att bli kysst jag med, trodde det va det som skulle göra susen, men det tog för lång tid in jag fick hångla så jag tog tag i det själv..

2006-02-27 @ 22:57:05
Postat av: carbuncle

Men Ida! Är det inte bättre att ta saken i egna händer, så att säga? =) Om de blir rädda när en intresserad tjej tar första steget, är du säker på att du skulle vilja ha den typen då?

2006-02-27 @ 23:24:24
Postat av: chulii

Äh va f_n. skit snack bruden! De här låter inte som min ida. va har gtb gjort me di??? "Ta de me kommando" som pippi sa ; ) de gjorde ja i lördags kväll... oboj va de gav resultat ;) lycka till!

2006-02-27 @ 23:47:46
Postat av: vickan

Bra där Ida. låt killarna komma till dej ,så väljer du ut den bästa!

och så får han kyssa dej - om du tycker han är värda dina kyssar!

HAHAHA!

SÅ gör jag :)

2006-03-03 @ 23:25:55
Postat av: Anders Jinderbrink

Hejsan, jag kom av en slump in på din sida.
Bra att du tänker såhär som du beskriver i dagboksinlägget, för jag tänker på liknande sätt.
Men förvisso är inlägget mer än ett år gammalt
Detta sa jag för exakt tio år sen:
"Från och med nu ska jag vänta på att bli den som blir kysst"
Men tyvärr var jag okysst då & är det än idag.
Så du borde ändån ta chansen om du får den.
Jag själv är 27 nu, men jag bryr mig å andra sidan inte om jag har snört till mig själv eller inte.
Om jag någon gång kysser en flicka, så kommer det att bli den första gången.
Med tanke på min ålder & övriga förutsättningar, så kommer den kyssen att vara mycket värdefull för både mig & flickan.
Så jag vill bara säga dig att förälskelse ska komma naturligt.
Utöva ditt tankesätt med måtta, gör inte samma fel som mig.
Jag var bara tvungen att kommentera inlägget, för det är högst osannolikt att man stöter på sådana här inlägg av en slump.
Ta det lugnt, söt.
////Anders i Skåne

2007-06-13 @ 01:14:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits