Jag är en jävel på drama

Jag är en jävel på draamaa
Jag är en jävel på att undervisa
Jag är en jävel på draamaa
Och det finns ingen som kan slå mig på fingrarna där

Dag 1 på Donnergymnasiet gick otroligt bra, trots 3 timmars ofantligt dålig sömn. En rolig elevgrupp som ville skapa. På världens bästa skola. Har ont i knäna nu för att jag stått upp hela dagen och varit aktiv.
Jag gifte mig på lunchen förresten. Med Musik-Jens, den yngsta läraren efter mig då.
Han friade. Om ett år ska vi köpa hus.


undervisa
Torunn har tagit fotot.
Så här ser jag ut när jag är seriös lärare.
Det händer inte så ofta.
Med min älskade planering i handen.
Tidsfascist, javisst!

Kommentarer:
Postat av: Towe

Åh, snygga tröjan ;)

2006-02-20 @ 22:39:59
Postat av: carbuncle

Bilder! Vad hände med de vackra bilderna du tog? ;-)

2006-02-20 @ 22:40:09
Postat av: Sara

kul att vara tillbaka på Donner. Hope everything is fine with you. Tell everyone I said Hi. Kram

2006-02-21 @ 04:53:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits