Jag är...

Enligt mina klasskamraters anteckningar på Idapappret som skickades runt i klassen tillsammans med alla andras papper är jag följande:

Ida Rauk, 20 år, Gute in i själ och hjärta

* Bra på att dra dåliga skämt
* Rolig att ha och göra med
* En vettig tjej
* Skön & glad
* Varm i själ och hjärta!
* En härligt humoristisk gotlänning som lyser upp Hilton!!
* Go, mysig, omtänksam
* Bjuder på sig själv
* Härlig, stabil, tuff!
* Go o gla´ - Min favvis
* Härlig, god, rolig, varm!
* Helt obegriplig, men på ett bra sätt :-)
* En otroligt cool tjej.
* Kanonduktig bla etyderna - vilken klippa!
* Rolig, skön, bra på att dansa!
* Mustig
* Stolt över sin ö
* Socialt finslipad med konsten att lyssna på människor. Glimten i ögat.

Och upp och ner, längst ner på pappret står det "Du är underbar!"

Så. Det är jag. Allt det där.

Kommentarer:
Postat av: Per

Mustig var ett roligt ord på dig :D

Postat av: Jenny

Visst är det underbart att få komplimanger? Även om man inte alltid vet hur man ska ta emot dem blir man varm och glad av att någon säger en fin sak. Ge dem ofta, men mena alltid vad du säger =) Fast jag är nog inte jättebäst på att dela ut dem iofs. :P Hoppas allt är väl i Sverige.

2006-02-01 @ 21:11:29
URL: http://nenny85.blogg.se
Postat av: Anonym

the truth, the hole truth and nothing but the truth so help ye God!

2006-02-01 @ 22:13:29
Postat av: Mam

Du är verkligen allt det dom skriver om dig och mustig är en positiv benämning, det är kraft i det ordet.
Idag har jag sänt foldern om UNF till Atte, VD för IQ - initiativet ( www.iq.se ) så att de får information och kan sprida budskap vidare om det fina arbete ni utför.
Puss och kram från Mam

2006-02-03 @ 17:06:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits