Många karlar, lite tid.

När jag lyssnar på Nanne Grönwalls låt Många karlar, lite tid, blir jag påmind om mitt dåvarande kärleksliv. Hur jag kunde hoppa från kille till kille på två röda och var aldrig feg.
Nu är jag inte mindre feg men desto mer taktisk. Jag tänker efter före. Vilket lämnar till att jag inte playar runt som jag gjorde förut. Tror jag blir playad mer nu istället.. : D Nä. Det händer inte mycket där inte.

Melodifestivalen upprör och berör människor. Precis som det ska göra. Kvällens favorit var Östen med resten. Förra veckan diggade jag till Kameleont. Jag gillar äldre herrar med suspekta performances...
Får se om jag gör en fet analys av hela spektaklet, men nu är klockan för mycket.

Lekte fram en hiphopkoreografi igårnatt i danssalen. Gjorde en bakåtkullerbytta på axeln, helt apropå. Har varit skraj för det tidigare, men nu gjorde jag det utan att jag tänkte. Det var en märkligt känsla! I did it!

Det är för mycket nu. Borde göra nytta som jag brukar, men nu skjuter jag upp saker hela tiden. Vill få vissa saker avklarade först. Let's take care of this shit.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits