Min vackra ö.

Då var jag på hemmaplan. Min vackra ö. Jag längtade efter den innerst inne.
Sitter nu ensam i vår villa på Terra Nova i Visby. Grannarna är vakna. Jag kan vinka till dom från mitt fönster. Julia hämtade mig vid båten, så skönt att se henne och åka med henne som chaufför... : D
På båten hittade jag Mye, en UNF:are med säte i Visby, nu studerande i Stockholm. Vi hade flumkul och det gjorde båtresan lättare och snabbare för oss båda.
Under dagen fikade jag med mamma, pappa, Pernilla, moster Gunilla, morbror Håkan och hans fru Camilla på ett café på Cityterminalen.

Nu väntar sängen. Min egen säng. I mitt gröna rum. Det är tomt här i huset.


vinter
Den vackra staden Visby.

idaåmue
Ida och Mye på Gotlandsbåten.

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Hurra hurra! :-D

2006-02-18 @ 11:30:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits