Njuter av tystnad.

Jag har ett behov av att få vara ensam.
När vi har rast går jag oftast till mitt rum och kollar mail, ser på tv, slappar eller så. De andra fikar. Jag är dålig på att fika. Jag dricker inte kaffe eller the. Det smakar ju päck, varför dricker man sånt som smakar päck? Alkohol smakar också päck. Allt som man "ska" tycka om smakar päck.
Päck är ett bra ord. Jag borde googla på ordet och se om jag hittar nåt...

*googlar*

Jodå, jag fick upp många sidor. Undrar vad ordets korrekta betydelse är.

Idag och imorgon får vi se 2:ornas A-projekt (Grupper om 6 personer ungefär, enaktare) redovisas. Det är spännande. Vilka skådepelare som finns här! Häftigt att få vara en av dom.

Det är lustigt, jag och den lockiga pojken har börjat umgås. Det känns nästintill naturligt nu. Allt som krävdes var att jag skulle lägga ner honom. And I did. Och nu kommer han och knackar på, så pratar vi sena kvällar om det mesta, till och med kärlek. Och vi kramas utan att det blir konstigt.
Härligt att vara känslomässigt befriad! : )

Kommentarer:
Postat av: Per

OS? Nä det är Wikegård/Jidhe/Rippe-show! ;-D

Postat av: David

Ja, shit, det är verkligen skillnad på hur ofta folk uppdaterar sina bloggar! (= Höru! Har inte du msn?

2006-02-23 @ 19:14:41
URL: http://meningenmedlivet.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits