Nytt hår, mp3spelare och skor.

Jag känner mig fräsch och snygg.
Förutom allt godis och fett snacks jag smockat i mig den här veckan. Levt det goda livet. Typ. YEAH!
Färgade håret idag, lät det inte sitta i lika länge som jag brukar, så det ser lite mer naturligt ut nu...
Var på Elgiganten, de är alltid så gulliga mot mig, köpte en Baby Blue 2. Likadan som den förra då, fast i en snyggare nyans och så köpte jag till ett par bättre hörlurar.
Har impregnerat mina 99kronors skor från Skopunkten, de rockar. Vilken donna jag blivit!  :D

Imorgon har jag workshop på Donnergymnasiet. Har gjort klart passet. Det kommer bli exiting, exiting indeed. Stackars elever, de anar inte vad som väntar dom... Moahaha! 

Introducerade RENT för min kära mor. Hon blev också tagen. Jag är såld!
Gå och se!

Take me out tonight - Meow!

Kommentarer:
Postat av: carbuncle

*is feeling very excited and anxious*

2006-02-19 @ 21:29:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits