RENT.

Det fattas ord. Vilken upplevelse! Jag grät och grät och grät ännu mer! Det här är den bästa musikalen jag har sett! Uppmaning; Se RENT! Musiken är otrolig!
GAAAAAH! Jag är helt betagen. Så tight, så vacker, så äkta! Och jag vet att klockan är 03:46, men jag tycker verkligen det! LYRISK!

Ikväll har jag sett tre ½ filmer - RENT, Kung Pow, en bit ur Deathrace 2000 och Pee-Wee's big adventure.
Jag fick låna RENT av David, allas vår moviemaster. Den ska jag se på tåget och båten och när jag har tråkigt på lovet. Vilket jag i och för sig inte kommer hinna ha. För jag ska träffa massa släkt och vänner jag försummat. Lilla nytillkomna Lucas, brudarna Emma Maria och Elena, vännen Leonard, fästmannen Erik, syster Pernilla och hennes Freddie, min systers pappa Bosse och hans Gunilla, min morbror och mosters familjer och så Katja. Tror det var allt. På 5 dagar. Wuuhuu!
Sen blir det Visby över helgen och måndag och tisdag har jag jobb på Donnergymnasiet. Temavecka: Kärlek. Ska hitta på nåt skoj av det...

Klockan är mycket och jag är pigg. Vems fel är det? Hum... Grums!


rent

Kommentarer:
Postat av: chulii

Ja har SETT musikalen RENT... så de så : )
Vart fanns julia och sin bror me på listan att hinna på under lovet...va??
-terra nova power-

2006-02-12 @ 10:40:38
Postat av: raukan

Men du och Wille är ju så självklara att jag inte behöver skriva ner er... :P


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits