Sista dagen i Stockholm, för den här gången.

Ikväll åker jag hem till ön. Det ska bli skönt att känna havet. Julia Darling hämtar mig vid båten. Sen har jag två helgdagar hemma, med mys och Melodifestival. Måndag och tisdag jobbar jag på Donner, har börjat komma fram till vad passet ska handla om och hur det ska byggas upp. Har aldrig gjort något liknande så det är grymt spännande! Litar på min spontana förmåga och mitt sinne för briljanta idéer för stunden.. : )

Det har varit ett lite för stressigt lov. Men snart är det påsk, sen är de sommar... Och då har jag en pjäs att skriva och regissera... Och ett körkort att ta... Och kanske lite resor att åka på... Sen är det Skåd2 i höst... Massor att göra... Jag blir ledig sommaren 2007, om det går bra? :D

Igår åt jag kinesisk middag med Pernilla, Fredrik, Mamma, Pappa, Bosse och Per. Sedan gick alla utom Bosse och såg Lögn i helvete på Vasateatern (En av de vackraste teatrarna jag vet). Det var en rolig pjäs, med förvecklingar och spring i dörrar. Sånt som både Gustafsson och Dalle behärskar. Det var kul att se folk som inte brukar spela den här genren annars, som the oldie-goldie Sten Ljunggren. Jag skrattade i alla fall. Det är alltid kul att se bra teater, bra skådespelare och bra pjäser. Lögn i helvete är en någorlunda tight föreställning som bärs upp av de duktiga skådespelarna. 


lögn
Robert Gustafsson och Peter Dalle i Lögn i helvete.


syskon
Syskonen Wahlgren och Halling.

Kommentarer:
Postat av: Marie

I stockolm utan att hälsa på Marie ;(
BUHÄ!

2006-02-18 @ 01:15:57
Postat av: raukan

Oh my.. I'm sorry! Men vi ses ju på Tollare snart.. ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits