Sportlov, inte så sportigt.

Den enda sportsliga akvititet jag utför i den stora staden är att promenera och gå med feta shoppingkassor uppför alla jävla trappor. Fint att bo på Östermalm med högt i tak, men inte lika roligt att det inte finns hiss.

Igår brände jag en Gustaf Vasa på kläder - jag är ingen shoppare annars, men jag brukar att akutshoppa cirkus 2 gånger om året eller så, eller när jag hittar så här mycket skoj.
Jag hängde några timmar med Katja, som visade mig runt i jeansens underbara värld. Prövade några par Cheap Monday jeans (ni vet, sån där smala stuprörsjeans med nåt dödskalleliknande på loggan) och fick till min stora förvåning på mig ett par, men det kändes obehagligt att se så slimmade byxor på mig för första gången sen tightsens tid i början av 90talet. Så jag får återkomma till den butiken när jag är mogen att gå tillbaka till slickade byxor längs med benen.

På kvällen åt jag min favorit efter sushi - fiskburgare på MAX - och såg på RENT med Pernilla och Fredrik.
Världens bästa. Fantastiska texter. Om att ta tillvara på livet.


katjaåida
Katja och Ida.


idaåscratch
Ida med världens bästa birollsfigur ever.

Kommentarer:
Postat av: Wiklund

"Brände en Gustav Vasa"? Det var ett roligt uttryck, fast jag förstår inte riktigt. Men det är ju trevligt att läsa om ditt aktiva lov här där jag sitter i min förkylningsömkning. Ses nästa vecka!

2006-02-15 @ 20:34:49
Postat av: chulii

ja fatta inte heller de där me vasa... käre vän. de e på tiden att du spenderar lite csn cash ; ) ibland så känns de som att de som de e mitt kall i livet. shopping. brännde en fin summa igår på alla hjärtans presenter - en hel del va till mi hehhe!
kiss and hug : )

2006-02-15 @ 23:13:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits