Väldigt kissnödigt.

Igår var jag på inflyttningsfest hos Rickard och Stefan i Frölunda. Det är en bit dit. Men det var trevligt, tyvärr ingen dans som jag och Bea bönade om hela kvällen. Höjdpunkten var när fyra killar i min klass kom talandes i falsett, med stråhattar och gjorde en parodi på barbershopkvartetten i show1. Karl som Alex, Christian som Carl, Anders som Timothy och Andreas som David. Bloody hilarious! Istället för en klassisk barbershopsång gjorde de Blow my whistle bitch. Det bästa var när den översattes till tyska och Andreas brölade nåt i stil med "Über kande schlampe!" Jag fnissar bara jag tänker på det.
Under hela kvällen drack jag multivitaminjuice och gick därmed på toa 3 gånger. Men när vi var på väg hem blev jag otroligt kissnödig! Det var nog det värsta jag varit med om i kissnödighetsväg! Jag kunde inte ens prata med mina resekamrater, och absolut inte skratta. Och bussjäveln var typ en kvart sen! Olidligt.
På bussen var det fullt så man fick stå upp hela vägen. Efter en bit började folk hoppa av, och Moa frågade mig om jag ville sätta mig ner. Jag svarade; "Det enda sittande jag ska göra ikväll, är på min toa."

Denna morgon har jag läst teaterhistoria, sett klart Blazing Saddles (Det våras för sheriffen), tvättat, ätit frukost och sett på barnprogram, fixat på datorn och lyssnat på schlager. Alla mornar borde börja ungefär så här.

Stan snart. Köpa ny klocka, äta sushi med Alex, se på The Producers med Alex, Timothy och Towe. Alla dagar borde se ut ungefär så här. Men oj vad många klockor jag skulle ha då. Höhö.

Det snöar i Göteborg.

Kommentarer:
Postat av: Sara

IDA!! Läste att det snöade i GBG, och jag kan bara säga att vi skall få snö här i LA på lördag...och jag som trodde att det skulle vara varmt året runt. Nu vet du hur Lisa kände sig på gymnasiet, springa på toa stup i kvarten:) Kram

2006-02-05 @ 22:43:50

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits