Filmfestival.

Welkåmm to Verona var en skum men intressant film med bra skådespelare och vackra gotländska bilder. Det var speciellt att sitta som ensam ungdom med över 400 äldre 40+ på Chalmers sal 1. Ska besöka fler filmer under veckan som kommer. Men saker börjar bli utsålt nu...

Ni som känner mig vet att jag är dålig på att bråka och tjaffsa. Nu har jag träffat någon som förlöst lite smått med aggro hos mig. Jag har umgåtts med Maggan två dygn. Han är vegan och syndikalist. Det är inte jag. Men på något snurrigt sätt så tyr vi oss till varandra ändå. Jag är aningen irriterad och väldigt glad att jag börjat bli vän med honom.

Bokat tåg till Stockholm v. 7. Nu ska jag hälsa på släkt och vänner i en vecka! Be aware, stockholmare. Vecka 7 kanske jag knackar på din dörr. Och om jag inte gör det, har jag förmodligen bara glömt att du finns. Så ta illa upp... : )

Skola... Nu håller vi på med blandade lektioner igen. Impro blandat med psykologi, teaterhistoria, textanalys, jazzdans, scenografi/regi och scenframställning... En bra utbildning. Men längtar till när jag ska bygga mitt imperium där mina ord är lag. Där jag ska bygga drömmar och förverkliga visioner. Stärka dessa unga drömmare och visionärer till stordåd. Ge dom verktygen och möjligheterna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits