Snurra jord, snurra.

Jag gråter ibland. När jag är ensam. För det gör så ont. Jävla öra.
Jag är inte den som visar min smärta så offentligt, men folk märker att jag är nere.
Det rinner äcklig vätska, stoppar in bomull för att skydda och det snurrar. Pigge-pigge-piggelin!

Har legat still i lite över en timme och sett Nightmare before Christmas. Jag vill gifta mig med Jack Skellington stundvis. But just a bit to benig for my taste... : )

Rastlös. Vill hoppa och studsa.

Ljudboken gick bra förresten. Det var skönt att höra sin röst inspelad med riktigt bra grejer, så man inte låter sådär avgrundsläbbig som man brukar när man lyssnar på egna inspelningar.

Det snöar! Jag tycker om snö. Men jag kan inte leka i den. För jag har ont i örat. B A J S.

I helgen kommer broder Per hit. Vi ska se en clownföreställning av Macbeth på Stadsteatern. Spännande. Sen får vi se vad vi hittar på mer av helgen. Inga krav, bara hänga med brorsan. Stora brorsan. Min största idol och bästa vän - på något märkligt sätt.. : ) 
Det är häftigt med syskon, man förstår så mycket outtalat. Man vet saker inom sig.

Lyssnar på Edwin McCain. Länge sen man behövde hans gitarr och texer om gränslös kärlek. Ovillkorligt. Oundvikligt.


Rumänsk parlör
Hej - Buna (med ett "tak" på a:et)
Vad är klockan? - Cat este ceasul? ("tak" på a:et i första ordet)
Bra - Bine
Dåligt - Rau
Hur mår du? - Ce faci?
Godnatt - Nape buna
Hejdå (på dig) - La revedere (pa adio)

Sen lite låtar att ladda hem:
Morandi - Beijo (Uh-La-La)
Giulia - Sa-mi Atingi Din Nou Inima
Elvis Crespo - Suavemente


Kommentarer:
Postat av: jenny

Jag jobbade på junis till årsskiftet, men nu är jag arbetslös igen... ska gå till sveriges sämst rankade arbetsförmedling och försöka nå innanför deras decimetertjocka blondinpannben ännu en gång. Undrar jag... Lär inte funka den här gången heller. Hoppas allt är väl på fastlandet.

Postat av: Anonym

Stackars liten, det är inte kul att ha ont i örona. Hoppas att du blir bättre snart. Stor kram

2006-01-20 @ 23:47:01
Postat av: Sara

Verkar som om mitt namn försvann...kramar

2006-01-20 @ 23:47:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits