Syskonhelg och dumma öron.

Jaha. Inflamation i båda hörselgångarna. Trevligt.

Orgelprojektet gick strålande. Vi kickade ass med vårt projekt "Hur man finner glädjen eller 2pac is back".

Per var här i helgen. Vi såg Macbeth i en clownversion - och vad vi skratta! Det roligaste jag sett på länge! Jag tror jag skulle vilja se den en gång till! 3 timmar skrattanfall.
Det var kul att ha honom här också, my bigbrother.

Metroreklamen har börjat sändas. Kolla TV3 och ZTV, men mitt ansikte syns inte nånting. Tråkigt.

Lite på jakt efter bekräftelse, men får höra att jag är så bra hela tiden. Varför är jag inte nöjd?

Mina män Isak och Mattias har börjat att attackjucka på mig. Det är roligt tycker jag.
Mattias följde mig förövrigt till vårdcentralen idag som den karlakarl han är. Mycket kärlek till honom och hans vänskap för att han ställer upp! Det är en fin pojke.

Idag fick jag vara lite i mitt esse. Jag pratade om min pedagogik i min grupp och kände mig som en kung.


syskon
Syskonen Snygg.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Kan man förvrida ansiktet värre än syskonen Wahlgren? Jag ska bannemej försöka!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits