Chris Brown.

Jag har upptäckt en ny man. Chris Brown heter han och han har gjort fräscha låtar som Gimmie that, Young love, Run it, Winner, Ya man aint me och Say Goodbye. Känner ett starkt sug att ta hiphop-streetkurser på Dansforum i höst. Det och basketen. Och lägenhet i stan. Som går lite väldigt segt just nu.

Hösten, ja. Vår barnproduktion kommer att bli Häxorna av Roald Dahl.
http://www.wendelsberg.se - Se teater - Premiärer i höst. Premiär 13 oktober.
Jag har lånat boken på bibblis och läser den just nu. Undrar verkligen hur de tänkt lösa det ovanliga problemet - övervikt av kvinnliga roller. Kanske killarna i klassen också ska få spela häxor?
Är också nyfiken på hur gamle galne Sven tänkt lösa scenografin, hur kommer scenen se ut? Gaah.
Jag längtar lite till skolan. Jag erkänner. Men inte lika mycket som David... : )

Och det känns lite surt att inte åka på Sommarfestivalen. Fick blodad tand när älskade älsklings Towe var här på ön, och de andra UNFarna. Hmm... Jag får ta nästa chans. Kongress i Uppsala 2007!

Just ja. Skamlös reklam är det nog dags för. Gycklargruppen Leer ger sin absolut sista Eldsaga i år. Medeltidsveckan, vecka 32 som alltid. Måndag 21:00, Onsdag 21:00 och Torsdag 21:00. S:t Karin ruin, Stora Torget, Visby. Kom för fan. Och dra med alla ni känner. För det är graaatiiis!


Kommentarer:
Postat av: carbuncle

Laste"Haxorna" som barn... en av mina absoluta favoriter!

2006-07-14 @ 16:20:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits