Dagar som går.

Den senaste veckan har sett ut följande: Hela familjen sover länge, degar på altanen eller framför tv till eftermiddag då vi börjar stressa upp oss för att göra oss klara att gå ut på äventyr. Värsta nattsuddarna!

Idag ska vi till restaurang Maven i Kappelshamn. Ett av mina sommarönskemål. Dom har sushikvällar torsdagar och fredag med en kock från Yasuragi, Hasseludden. Och vad är det idag? FREDAG!
Det vankas lyxig sushi...!

Har bokat min och pappas resa till Göteborg i augusti, när vi ska packa bilen full och åka tvärs över. Flytta in och göra sig redo för ännu ett år på skolan. Jag kommer börja med att bo på internatet, sen får vi se vad som händer... Jag tror det kommer bli ett bra år.


Annars glömmer ni väl inte bort att komma på Eldsagan?
Måndag 7/8 21:00
Onsdag 9/8 21:00
Torsdag 10/8 21:00
S:t Karin ruin, Stora Torget, Visby


eld
Från första året i S:t Lars. Väcker minnen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits