Det är dom här dagarna som gör det.

Till viss del galet rastlös. Till viss del galet förslappad i soffan. Det är när man låter sig själv slappna av och ha en sådan här dag som det gör god verkan. Läsa pjäser, se på tv, dansa, sjunga och bara vara inomhus när det är vackert väder och man borde vara ute.

Stockholm på söndag. Ska göra en turistare genom att gå på krogen lördag och sen ta 03:30 båten direkt efter. Sova på båten, sova på bussen, gå och lägga mig i lägenheten på Östermalm, sova till 12... Sen ska jag ta mig upp och dra en vända på stan för lite shopping och bara göra det som faller mig in till 19:00 då min Dramatenoskuld ska tas tillsammans med Leonard. Endagsvarelser av Lars Norén.
Måndag - shoppa och se mig omkring hela dagen. Hoppas att Dave sitter på Drottninggatan och spelar och kanske kan lära mig några ackord. Kanske träffa någon mer... Vi får se. Ska kolla om det går någon häftig utställning på något häftigt museum eller så. Något hittar jag alltid.
På måndag kväll kommer Adam och då ska vi se på film. Tisdagen blir också Adams totally. Vi ska göra stan osäker och har redan några mindre projekt på gång, exempelvis att göra något slags musikaliskt performance på Drottninggatan. Adam är värsta sköna katten som jag ägnat några timmar på telefon nu i några dagar. Rådjursögonen från Gävle som kan lira piano och genom ett lunarfoto blev min egen Seth Cohenlookalike.

På onsdag åker jag hem, för på onsdagskvällen är det Helen Sjöholm på Strandgärdet i Visby. Och det går ju inte att missa för allt i världen!

Imorgon kommer min lillkusin hit. Rasmus Ozzy. Inte en lugn stund på några dagar nu.


grönaskor
Gröna skor till hösten.

blåaskor
Blåa skor till nu och framöver.
Det är ett rent helvete att vara kvinna med storlek 42!
Thank God for our spokeswoman Paris Hilton!
Eh.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits