Om att ha alldeles för lite och för mycket att göra.

Eftersom jag inte knegar denna sommar (har aldrig "knegat" i och för sig) så skaffar jag mig automatiskt en massa tid att hålla på med annat. Som att läsa etyder och andra pjäser inför skolan. Och gå helt upp i Medeltidsveckan. Skickade ett helt galet sms till Maria med tusentals frågor - Maria svarade bara "Ta det lugnt, vi löser det." För mycket tid över kombinerat med prestationsångest to the max gör en tokig.
Det kommer bli bra. Jag måste tro på det. Alla goda ting är tre. Och Towan, Mrs Medeltidsveckan, har tackat ja till att vara berättare i år igen. Puuuh. Nu är det bara en medial cirkus som ska beställas av moi.

Jag skulle bli en skitbra manager.

Annars diggar jag Fattaru - 100 spänn och Pussycat Dolls - Buttons.

Jag har köpt en hel del highschoolfilmer den här sommaren. Regression??

Jag är alldeles för jävla snäll. Du ska inte få trampa på mig något mer. Var lite trevlig när man ringer till dig, surbulle! Vad har hänt med dig, du är inte alls samma mysiga människa jag en gång kände? Skämmes!

Ikväll är det fest i Buttle. Min systers pappa Bosse och hans Gunilla bjuder in hela sin Stockholmskrets och serverar mat och allsång. Brukar vara en uppsluppen tillställning även fast Bosse är en planerare ända in i pannbenet. Min pappa tar med dragspelet som sätter hjärtan i brand och får folk att gråta.
Det blir en fin kväll i Buttle, Gotlands mittpunkt. Där det alltid är kallast och varmast på ön.

Jag skulle vilja ta med någon dit och visa vad jag har kärt. Jag vill visa denna någon den här ön och mina smultronställen. Mina lyckliga barndomsår och mina framtida planer.
Oh oh, någon börjar bli kärlekskrank igen... *duuuu duuuuuuuuuuuuuuuuuuu*

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits