Om att ställa sig bredvid en låga.

Sedan några dagar tillbaka har jag fått ett uppschving i mitt Bo Kaspers lyssnande. Drog på Kaosskivan och kunde varenda rad som kommer ut ur Bosses mun. Dagen efter blev det Amerika och samma procedur upprepades. Det hade varit grejer att åka till Stockholm Jazzfestival imorgon och lyssna.
Jag får vänta till i höst, då dom åker på turné. Måste få veta snart när vi åker till Nice, tänk om det krockar?

På teatern i När träffade jag en gammal god vän. Det är konstigt hur han kan kännas så betryggande och lugn när han berättar att han sitter lite i kläm hos Farbror Blå för narkotikainnehav. Jag kunde inte annat än skratta. Den här mannen som jag beundrat så, vi är inte lika för fem öre. Men han är en av dom få som har sett mig och den jag är. Det kändes precis som då. Hos honom är jag alltid trygg. Han har kommit nära.

En annan dag ringde en skön iggis från Norrland - och ville prata. Jag tycker att det är lite lustigt när norrlänningar ringer upp och vill prata. Han tyckte inte det var det minsta konstigt. Det finns jätteroliga bilder på oss när vi träffas första gången och jag smörjer in hans rygg för att han har bränt sig så illa. Haha. Almedalsveckan 2004, det var grejer det!

Idag ska jag ha mitt första rep med gycklarna. Alla utom Joel, som kommer så fort han slutat. Ska bli skönt att träffa dom, jag håller ju på att gå i spinn över minsta detaljer som jag behöver ventilera.

Röstarkivet hörde av sig, han utlovade inte mycket jobb men ville att jag skulle skicka röstprov. Jag skickar talboksmaterialet. Det blir bra.

Igårkväll bildbattlade jag med Adam på msn. Han vann den striden. I alla fall enligt min utsago. Han skickade också sina bilder från Brime Beachparty, några guldkorn på mig följer här...


pose
Ja. Det är väl jag då...

idaåkrille
Haha, jag kommer inte riktigt ihåg vad jag och Kung Kristian pratade om här...

idaåanton
Jag och Anton Robs.
 Man kan verkligen se på mitt lillfinger att jag är gammal basketspelare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits