Tornado gånger två.

En behaglig dag. Först en tur till ett kalkbrott med min vän Elena. Vi har nog aldrig umgåtts på tu man hand nån gång tror jag men tusentals gånger med gänget. Vi pratade om livet och simmade. Solbränna, samtal och träningsvärk, aaah... livets goda!
På väg hem från kalkbrottet såg vi några virvlar i luften av sand och grus, en liten tornado (med reservation för fel ord) såg det ut som. Spännande, jag har aldrig sett nåt liknande i verkligheten.

Hemma möttes jag av en annan liten tornado, min 5åriga kusin Rasmus. Den killen kan hålla igång! Vi åkte och åt mat på hamnen och lekte i Almedalen. Jag undra hur många småbarnsföräldrar jag skrämde skiten ur när jag lekte hej vilt med deras barn. Jag var en jättestor gorilla som skulle äta upp barnen i rutschkanan. Jag slängde mig i lianer, trummade på rutschkanan när barnen åkte, jagade dom gorillastyle när dom kom ut, bankade mig på bröstet och lät över hela lekplatsen. Har värsta röda märkena i handflatorna och är helt slutkörd. Men det var så himla värt det!

Många kommentarer om mina ögon på senaste... Alltid trevligt med komplimanger! Jag framhäver dom för första gången, med mascara och diverse kladd runt ögonen. Att hjälpa skönhet på traven, typ?


rasmusgungarper

rasmusgungarida
Rasmus kusiner är för lata för att ta fart själva.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits