Tröttast i mössan.

För tillfället hungrig och sliten. Har inte sovit mycket på de senaste nätterna då jag har vridit mig länge och tänkt. Har så mycket att se fram emot att jag blir helt tossig på kvällarna. Inatt åker jag båten till Stockholm. Ska träffa Leonard på söndagen och eventuellt se Endagsvarelser om vi pallar. På måndag kommer Adam! Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!

Idag lekte vi lite i Almedalen igen. Mitt finger kom i närkontakt med en geting. AJ. Rå lök på och lite gnäll och snyft. I några minuter var jag och Rasmus lika gamla. 5 år och tjurig.
Men han är inte så tjurig, han är en jättemysig och livlig liten kille. Min lilla lill-kusin Rasmus, som skulle fått heta Ozzy om hans hårdrockspappa fått bestämma.


idaochrasmus
- Ska verkligen båda fötterna upp där??
Rasmus och Ida i Almedalen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits